Prehrana med dojenjem – 2.del

Prehrana med dojenjem – 2.del

Kljub temu, da sem že v prvem delu (najdete ga tukaj) spisala kar nekaj o prehrani med dojenjem, predvsem o sadju in zelenjavi, pa se tukaj zgodba še ne konča. Še kar nekaj sestavin je, na katere je treba biti med tem pomembnim časom pozoren.

Ena izmed teh so pijače, ki vsebujejo kofein. Med te pijače spadajo pravi čaji, kave in seveda tudi popularna Coca Cola. Kofein namreč zelo hitro pride v materino mleko. Seveda to ne pomeni, da zdaj ves čas dojenja ne smete piti kave. Mogoče je pametno, da se ji vsaj prvi mesec odpoveste, potem pa jo začnete piti previdno. Torej pod previdno mislim, da popijete nekaj požirkov in ne cele skodelice in seveda opazujete počutje vašega otroka. Definitivno pa bi sama odsvetovala, da v prvih mesecih pretirano posegate po njih.

Najbrž ni potrebno posebej poudariti, da alkohol seveda popolnoma črtajte iz seznama. Lahko pa si ga vključite v svoj jedilnik preko omak in peciv, kjer se pokuha ali speče. Brez težav tako lahko napadete bolonjsko omako, ki je najboljša z rdečim vinom ali praznično potičko, ki lepo diši po dodanem rumu. 😉

Še ena sestavine je, ki rada ponagaja trebuščkom malih dojenčkov in to je svinjina. Vsaj prvi mesec se ji izogibajte. Potem pa jo v manjših količinah počasi vključite. Sama sem šunko jedla že tri tedne po porodu. Z dragim sva jedla pico in misel, da je šunka iz svinjskega mesa, mi je preprosto ušla iz glave. Seveda naj poudarim, da v mojem kosu gotovo nista bili več kot dve ali maksimalno tri rezine. Mali po pici ni imel nobenih težav.

Prav tako strokovnjaki priporočajo, da je treba biti pazljiv pri zelo mastni hrani. Zagotovo ni dobro, da vaš jedilnik večinoma sestavljajo ocvrte jedi. To ni dobro ne za vas in posledično tudi ne za vašega otroka. Mastna hrana nas rada napenja in vse kar rado napenja vas, bo gotovo napenjalo tudi dojenčka, ki je vaše mleko. To pa seveda ne pomeni, da si enkrat na teden ne smete privoščiti kaj ocvrtega. Sama obožujem krofe in jih jem že od poroda. Vendar z njimi ne pretiravam.

Pozorni bodite tudi na to, da hrane premočno ne začinite.

Zdaj ko smo izključili čokolado, Coca Colo, jagode in ocvrto hrano in ste že popolnoma obupane, pa naj vam povem, da bom naslednji in zadnji del namenila le hrani, ki jo lahko jeste brez slabe vesti. Brez skrbi, še vedno je ogromno dobrih sestavin, ki se jih brez težav lahko najeste.

Več v tretjem delu te objave.

Komentarji

  1. Jaz sem imela pri mojih treh fantih srečo, da nihče ni imel občutljivega trebuščka.
    Pri prvemu sem prve dni še pazila na to kaj jem, pri drugih dveh pa nič več.
    Vedno pa zagovarjam zmernost pri vsem.

    Nisem se odpovedala niti kavici ali dvema, ne med nosečnostjo niti med dojenjem,
    prav tako sem si in si občasno privoščim tudi kozarček vina ali dva.

    1. Anita, potem si pa res imela srečo. Tudi sama menim, da sem imela srečo, saj mali vseeno ni imel veliko težav. Vendar sem morala bolj paziti, kot recimo ti. Je pa res, da sama pojem velike količine svežega sadja in zelenjave in tukaj sem morala postaviti meje, drugače je mali imel težave.
      Je pa čisto pri vsakem drugače. Kakšni dojenčki sploh nimajo težav. Mamica mora sama ugotoviti, kje je potrebno paziti in kje ne. 🙂

Komentarja ni mogoče oddati.

Najbolj prodajano v trgovini

Poglej vse izdelke
[sg_popup id=1]