Anina kuhinja

Družinski road trip po Evropi: četrta postaja Pariz – Disneyland

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Predpriprave in planiranje

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Kaj vzeti s sabo?

Prva postaja: Dunaj – 1. del – Podvodni svet

Četrta postaja Pariz – Disneyland

Peta postaja mesto Pariz

Odkrivanje kulinaričnih drobtinic – Pariz

Naša 4-5 urna pot proti Parizu se je zaradi zastojev razvlekla na skoraj 7 ur. V Pariz smo se pripeljali proti večernim uram in mislili najprej parkirati kje v centru mesta. Kmalu smo ugotovili da je promet v Pariških cestah pravi živ žav in ko smo zapeljali proti tunelu in ugotovili da imamo previsok avtodom in potem počasi lezli vzvratno, jepadla odločitev da se zapeljemo kar direktno do parkirišča pred Disneylandom.

Ko smo prispeli tja je bil že skoraj večer. Parkirišče je bilo ogromno. Za dnevno parkiranje računajo 40 eurov. V ceni ni ne elektrike, voda ni kompatibilna za nastavke za avtodom, imajo pa možnost odliva vode in sanitarij. Kar drago parkirišče, ampak ima plus da je direktno pred vhodom. Odločili smo se zanj, zato da bomo lahko naslednji dan izkoristili do maksimuma in se v park odpravili takoj ko se odpre. Pripravili smo si zajtrk in malice za sabo in šibali. Ne glede na to da je parkirišče pred vhodom, je sama pot do začetka zabaviščnega parka dolga. Zahteva nekje 15 minut hoje. Pot pospešijo hitra drseča tla (taka kot premikajoče stopnice samo da so naravnost).

Že sam vstop da nor občutek. Celoten park je opremljen z zvočniki, ki ves čas predvajajo čudovito glasbo. Iskreno cel park diši, kot bi ga poškropili s parfumom. Poskrbljeno je za vsak detajl. Vsi zaposleni so v kostumih, ki so različni, primerni za atrakcijo in pravzaprav zares čudoviti. Celotno vzdušje ti dvigne energijo in začutiš zakaj takšen pomp okoli tega specifičnega zabaviščnega parka.

Potem te vmes to vzdušje malo mine, ko ugotoviš da so pred vsako atrakcijo nore kolone s čakalno dobo tudi do ure in pol. Sami smo se znajdli tako, da smo šli do skoraj vseh atrakcij, ki imajo možnost da si stiskaš karto z načrtovanim časom obiska atrakcije. To kartico stiskaš, na njej dobiš recimo uro 12:30 in potem odideš naokrog, se vrneš ob tej uri, ter greš preko kolone na atrakcijo. Na ta način smo hitro prišli na vrsto na kar nekaj atrakcijah. Na žalost je ta način mogoče le nekje pri tretjini atrakcij.

Ko smo obletali vse te atrakcije smo ugotovili da so kolone manjše in da je ura ravno nekje med 13-14h. Večina ljudi iz hotelov so se takrat odpravili na kosila, tudi v samem parku so takrat ljudje postali ob klopcah in malicali. Mi smo izkoristili ta čas in obletali atrakcije, pri katerih bi drugače čakali 1-1,5 ure. Prišli smo na vrsto v 15-20 minutah. Vmes smo pomalicali in pojedli malce več ko je bila ura nekje okrog 16 ure in se je spet začela delati gužva.

Malce smo imeli smolo, da smo si izbrali ravno dan, ko je bil Liam najslabše razpoložen. Mislim da tako tečen ni bil še nikoli in zares ga je bilo težko razvredriti. Hvala bogu je vmes dvakrat zaspal v nosilki za eno uro in smo s Timonom izkoristili čas za atrakcije na katere Liam ni smel.

Je pa tako, da večinoma na atrakcijah ni omejitve višine in sta otroka praktično lahko šla na vse. Kar me je zares presenetilo. V Legolandu so nas merili na vsaki atrakciji, tukaj pa je Liam lahko šel še na tiste, na katere še sama zaradi strahu pred višino nisem upala.

Všeč mi je bilo tudi to, da je pri večini atrakcij nad čakalnimi kolonami bila neka senčna streha. Le na eni smo čakali na soncu. In atrakcij je zares veliko in iskreno lahko bi rekla da so zares zanimive. Disneyland je drag kot strela in mi smo za en dan odšteli praktično 250 €. Zato smo se odločili da bo en dan dovolj. Z dragim sva naredila dober plan, kaj želiva iti pogledati in do večera smo šli na čisto vse kar sva si zamislila. Je res da nismo imeli nekih pavz – razen ko smo čakali v vrstah, toda uspelo nam je vse kar smo si začrtali. Proti večeru se je količina ljudi v parku zmanjšala in dostikrat smo naleteli na atrakcijo kjer smo prišli na vrsto v 5 minutah. Če je bila otrokoma všeč – kar je bilo skoraj vedno, smo na koncu prosili, če lahko gremo še enkrat in na večini so nam pustili še en krog, drugače pa smo se vrnili v kratko vrsto in počakali ponovno.

Proti popoldnevu in po dveh spancih, je tudi Liamova slaba volja šla in zadnjih nekaj ur smo se imeli zares noro lepo. Zaključili smo v restavraciji The Lucky Nugget Saloon, čisto na koncu parka. Imeli so na voljo 4 menije. Vsak meni je imel ceno nekje 15-16 €. V ceni je bila glavna jed, pijača in sladica. Porcije niso bile pretirano velike, ampak hrana je bila zares fantastična in okusna, tako da smo odšli zares zadovoljni.

Kljub temu da je Disneyland eden najdražjih zabaviščnih parkov ali mogoče res kar najdražji, lahko rečem da nam ni žal da smo ga obiskali. Samo vzdušje in ambient je zares magičen in nekaj posebnega. V kolikor bomo kdaj spet potovali v bližini obisk ponovimo.

DODATNE INFORMACIJE

Cena za dan na parkirišču: 40 €
Cene za Disneyland – najdete tukaj.
Kužki v parku niso dovoljeni.
Park se odpre ob 10h.

Mimogrede: Naš avtodom je iz Hiše na kolesih. Več o njem si lahko pogledate tukaj.

Ostale objave z našega potovanja:

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Predpriprave in planiranje

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Kaj vzeti s sabo?