Anina kuhinja

Družinski road trip po Evropi: prva postaja Dunaj – 1. del – Podvodni svet

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Predpriprave in planiranje

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Kaj vzeti s sabo?

Prva postaja: Dunaj – 1. del – Podvodni svet

Četrta postaja Pariz – Disneyland

Peta postaja mesto Pariz

Odkrivanje kulinaričnih drobtinic – Pariz

Dočakali smo jutro odhoda. Težav z vstajanjem nismo imeli, saj je Timon nestrpno gledal avtodom že dober dan prej. Ker sta imela zaradi čiščenja avtodoma prepoved vstopa, je bilo tako navdušenje še večje, ko sta končno lahko vstopila v avtodom. Čakala nas je 4-5 urna pot. Po dveh urah vožnje sta malčka ravno dobro pogledala risanko. Pripravila sva jima poln disk risank in prilepila računalnik na mizo. Tako sta ves prvi del zadovoljno gledala risanko. Že tako se jima je zdelo fino, saj je bilo vse novo in uri sta minili brez pritoževanja.
Potem smo se ustavili na bencinskem počivališču, pojedli malico in kmalu po tem sta v avtodomu zaspala. Vožnja do prve destinacije je tako šla odlično. Parkirali smo se na parkirišču za avtodome v Dunaju – na Kurpark Oberlaa. To postajo sva našla na spletu in bila je edina brezplačna. Čudno je bilo edino, da na parkirišču ni bilo nikogar razen nas. Obema z dragim se je zdelo čudno in celo noč sva prespala v strahu da nas bo kdo oropal. Mogoče ni bila ravno najboljša ideja da so mi tedne prej vsi govorili na kakšne načine ljudje ropajo avtodome – sploh ta, da vržejo plin v avtodom in uspavajo celotno posadko, ter oropajo avtodom, mi je nesrečno ostal v spominu. Tako sem se celotno noč zbujala ob vsakem najmanjšem hrupu. Pa še nevihtno vreme je bilo, ki je samo še poslabšalo občutek.

Zjutraj do naju pride gospa, in nama pove, da to ni več parkirišče za avtodome, ter da je za parkiranje tu velika kazen. Priznam, da smo se z veseljem odpeljali do uradnega plačlijvega parkirišča za avtodome – Motorhome: Parking space Vienna, na Perfektastrasse. Tam smo imeli tudi odlično povezavo do podzemne. Peš le nekaj minut, potem pa smo s podzemno prišli do vseh naših željenih lokacij.

Prvi dan smo si ogledali Podvodni svet. Ta se nahaja v samem centru Dunaja v ogromni stavbi. Ima kar deset nadstropij. Mogoče celo malo preveč za dva tako majhna otroka. Do nekega 6 nadstropja smo imeli že vseh rib in kač preveč. Pa imajo drugače zares vse možno kar si zamisliš – od morskih psov, do morskih konjičkov, piranj, meduz … le eno hobotnico sem pogrešila. Poleg rib je tudi celo nadstropje ali dva kač in kuščarjev. Tudi odprti del z opicami je bil zelo zanimiv. Najbolj pa nam je bil seveda všeč del z morskimi psmi. Ta je celoten v steklu. V prvem nadstropju se začne kot nekakšen steklen prehod, kjer je nad glavo vse v steklu.

Naslednje nadstropje je na eni strani prav tako popolnoma v steklu in lahko greš čisto blizu in opazuješ morske pse in vodne živali. Tukaj smo se ustavili za kar lep čas. Pa imajo tudi manjši okrogel prostor kjer se usedeš in ti da občutek kot da si sredi tega podvodnega sveta. (vidite ga lahko na četrti sliki)

Po dveh-treh urah raziskovanja, se je približovala 13 ura in malčka sta postala tečna in zaspana, tako sva jih dala v nosilke in zaspala sta v minuti brez pritoževanja. Timonu sva vzela nosilko za večje otroke in notri mu je ful udobno. Spala sta skoraj dve uri, midva pa sva peš raziskala Dunaj. In res je čudovit. Najprej sva se sprehodila po Mariahilfer Strasse, ki je vbistvu nakupovalna ulica. Tam sva zavila v čokoladnico in pobrala kup sladkega za energijo. 😀 Kupila še dva dežnika, ki sva jih pozabila spakirati s sabo in se je nebo pripravljalo za dež. Potem sva šla do Maria-Theresien-Platz, ki je naravnost čudovit. Prav sapo ti vzamejo vsi prelepi detajli in čudovit ambient. Nadaljevala sva skozi Heldenplatz. Nato sta se najina fanta zbudila in malo smo še raziskovali okolico, nato pa šli na podzemno, ter nazaj proti avtodomu. Vse stare stavbe, muzeji, parki so zares vredni sprehoda in ogleda.

Drugo noč smo spali bolje. Zraven je bilo veliko avtodomov in priznam, da mi je ograjen prostor dal občutek varnosti. Naslednji dan nas je čakal ogled živalskega vrta in Prater.

DODATNE INFORMACIJE:

Cena vstopnic za podvodni svet: Odrasli- 18,50€ ; otroci do 3 let brezplačno, otroci od 3-5 let – 5,60€, otroci od 6-15 – 8,40€

Možnost obroka: Ja, neka manjša menza z nekaj možnostimi kot je ocvrt krompircek, topel sendvic, hotdog. Mi smo naročili ocvrt krompirček in ni bil kaj preveč okusen.

Mimogrede: Naš avtodom je iz Hiše na kolesih. Več o njem si lahko pogledate tukaj.

Ostale objave z našega potovanja:

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Predpriprave in planiranje

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Kaj vzeti s sabo?