AKCIJA! Pri nakupu dveh ali več kuharskih knjig ali priročnikov, prejmete kuharico Anina kuhinja: Zdravo in uravnoteženo GRATIS. Akcija velja le za fizično obliko knjig ter do 24.3.2024 oziroma do razprodaje zalog.

Anina kuhinja

Road trip po Evropi z dvema malčkoma in predpriprave, planiranje

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Predpriprave in planiranje

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Kaj vzeti s sabo?

Prva postaja: Dunaj – 1. del – Podvodni svet

Četrta postaja Pariz – Disneyland

Peta postaja mesto Pariz

Odkrivanje kulinaričnih drobtinic – Pariz

Niti nisem upala omenjati tukaj, ker sem bila zihr, da nam ne bo uspelo izpeljati letošnjega poletnega načrta. Ampak lej ga zlomka, še celo ratalo nam bo. No, še vedno je pred nami pol dneva (dovolj da kdo zakuha z vročino ali začne bruhati), tako da dokler se ne odpeljemo iz dovoza hiše, nič ni stoprocentno.

Če nam uspe, se jutri za dobre tri tedne odpravljamo na road trip z avtodomom po Evropi. Ja, prvič gremo in zeleni smo na tem področju in zadali smo si res konkreten road trip. Ampak se ful veselimo in za nas družino s hudim alergikom je to skoraj edina možnost, da zares potujemo. Hoteli in kampiranja za nas praktično odpadejo, tako da je avtodom edina možnost kjer lahko vzdržujemo okolje primerno za Timona, ki je na pršico res hudo občutljiv.

Mesec planiranja je za mano in z delom sem si spraznila skoraj celotni julij. Razen vas tukaj sem pustila, saj bom redno pisala o naših dogodivščinah. Odločila sem se, da naše julijsko spletno beleženje začnem danes s pripravami.

En najboljših delov planiranja je načrtovanje potovanja in destinacij. Ta del je bil zares prijeten. Z dragim sva se lotila plana na način, da se vsak tretji dan vozimo nekje maksimalno 4 ure. Ko sva to dala v najin okviren destinacijski plan, sva v dnevu/dveh imela kar točni načrt. Naša pot sicer ni zabotonirana, ampak gre nekako takole. Prva destinacija je Dunaj, kjer bomo ostali dva dni. Tretji dan nadaljujemo proti Legolandu. Tam prav tako ostanemo neka dva dni, nato pa gremo proti Parizu. Tam bomo najbrž ostali dan dlje. En dan je v planu Disneyland, potem obisk mesta in Eifflovega stolpa – vmes veliko časa še iskanje palačink, vafljev in načrt pojesti pol Pariza. 😀 Nato počasi mimo provanse do juga Francije, kjer bomo kakšen teden preživeli ob morju. Iz zadnja destinacija pred domom – Verona – mesto najboljšega sladoleda. 😉 Bolj točen plan bomo ustvarjali spontano. Bomo videli koliko časa bomo zdržali, kako bo vse skupaj funkcioniralo, pa seveda zdravje… upam da nas ne pomeče kakšen nepričakovan zdravstveni zaplet – sploh s Timonovimi alergijami.

Po vsem zabavnem planiranju je zadnje dni prišel na vrsto manj lušten del in to je čiščenje in prilagajanje avtodoma našemu alergiku. Avtodom smo si sposodili pri podjetju Hiša na kolesih, kjer imajo ogromno izbiro (Sposodili smo si ta model tukaj. ) in so priročno iz Šenčurja (oddaljeni od nas le 5 minut). Ko sem jim razložila, da naš avtodom ne sme imeti preprog, zaves, tekstila in če se le da mora imeti usnjene sedeže, smo kmalu ugotovili, da si bomo mogli sposoditi enega bolj luksuznega, saj je ta edini, ki ima v večini usnjene sedeže. Le manjši delček sedežev je iz tekstila, ampak za ta del sva z dragim našla rešitev. Obvila sva jih s plastično folijo in zaščitila z doma oprano odejo. Vse zavese, preproge, tekstile… smo odmaknili in vse jogi blazine sva z dragim oblekla v antialergijske prevleke. Seveda sva ga tudi dodobra očistila.

Nikoli še nisem bila v avtodomu in zares nisem imela neke predstave o njem. Bila sem šokirana, ko sem ugotovila, da ima vse in je pravi luksuz. Od kopalnice, kuhinje, dveh zakonskih postelj, hladilnika… še komarnike, klimo, skrinjo ima. Mislim ni, da ni. Hotelska soba na kolesih. 😀 Noro!

Zdaj ko je avtodom dodobra očiščen, me čaka še pakiranje in iskreno me kar glava boli, ko pomislim še na ta del. Vbistvu me že slab teden boli glava od stresa, ker še nikoli nisem pakirala za dobre tri tedne road tripa za celotno družino. Včeraj sem opravila dodatno nabavo oblačil za fanta – dodatne spodnje hlačke, nogavičke, majice, ker jih nimam v tej količini. Pridem do blagajne in pozabim kodo od kartice. Seveda dvakrat narobe vtipkam in se počutim kot ena zmešana koka. Grem en dolg krog naokrog trgovine in še vedno nisem zihr da imam v glavi prave številke in potem po pol ure sedenja in kuliranja v avtu, grem in še celo ne zablokiram kartice tik pred dopustom. (zavijam z očmi)

Pa seveda že cel teden perem, saj bom najbrž spakirala pol hiše. In mislim dobesedno. Celoten seznam spišem v naslednji objavi, za vse, ki se boste v prihodnje odpravljali na podobne podvige in bi vam mogoče prišel prav. Pa tudi malce zame, če bo road trip uspešen in ga bomo kdaj ponovili. 🙂

Je kdo izmed vami že kdaj šel z avtodomom naokrog – mogoče tudi z malčki? Si predstavljam, da bo potovanje s štiri in dvoletnikom še posebej polno zabave, norišnic in dogodivščin. 🙂

Ostale objave z našega potovanja:

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Predpriprave in planiranje

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Kaj vzeti s sabo?

Prva postaja: Dunaj – 1. del – Podvodni svet

Peta postaja mesto Pariz

Odkrivanje kulinaričnih drobtinic – Pariz

Komentarji

1. 12 let naokoli z AD, danes sta najstnika in si želita drugačnih podvigov, a po počitnicah z letalom, v tuji postelji, brez hladilnika in lastne kopalnice, je spet leto ali 2 mir in veselje z AD. Pri nas sva 2 kar huda alergika in 2 manj, a se ne damo. Tudi kadar smo bolani, se ne damo, saj počivamo lahko tudi v AD, tako da brez panike. Oblačil se porabi tudi manj kot doma, drugače pa na poti lahko kaj operete, saj so v Franciji pred šoping centri (Lidl, Leclerc…) tudi pralni stroji in P za AD. Je pa enostavneje, če potuješ z lastnim, dobro poznanim AD.

2. Zelo me je razveselil ta zapis, saj se čez 14dni tudi mi odpravljamo prvič z avtodomom in tudi do Legolanda. Vse vmesne destinacije pa še nismo planirali, zato mi bodo vaši zapisi še toliko bolj v navdih. Ko boste pot zaključevali v Italiji, priporočam http://www.gulliverlandia.it. Upam, da kaj več napišete še o Legolandu ali je primeren za otroka starega 3leta in to toliko, da jim je zelo zanimivo ali je bolj za starejše otroke?

Komentarja ni mogoče oddati.