Anina kuhinja

Družinski road trip po Evropi: šesta postaja – Azurna obala

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Kaj vzeti s sabo?

Prva postaja: Dunaj – 1. del – Podvodni svet

Četrta postaja Pariz – Disneyland

Peta postaja mesto Pariz

Odkrivanje kulinaričnih drobtinic – Pariz

V načrtu smo imeli, da se na poti do Azurne obale ustavimo vmestu Annesy, ki je bilo nekje na polovici poti. Seveda nismo vedeli da se tja peljemo ravno v času Tour de France in kmalu ugotovili, da so prav vsi kampi v mestu in vse naokrog popolnoma zasedeni. Tja smo prišli ob 19h in do 22h smo se vozili od kampa do kampa, potem pa vrgli puško v koruzo. Prespali smo na nekem odprtem parkirišču malce ven iz mesta in lahko priznam da sva z dragim celotno noč spala z enim odprtim učem. Celo noč sem sanjala, da nekdo trka na vrata, pleza na avtodom – moja domišljija se zares rada igra z mano. Takoj ko se je pokazalo sonce smo šibali naprej in dopoldne prispeli na našo lokacijo ob morju.

Izbrali smo si Camp du Domaine, ki je lociran direktno ob plaži. Očitno se je naša prejšnja noč sfižila z namenom. Prvi plan je bil da en dan ostanemo v Annesyju, ampak smo imeli že vse vožnje in iskanja dovolj. Tako smo prišli v kamp en dan pred načrtovanim datumom. Ravno eno uro pred našim prihodom se je nepričakovano spraznila ena lokacija oddaljena od plaže le 1-2 minuti. Za te lokacije bi drugače morali rezervacijo oddati že mesece prej, ker je bil del kampa ob plaži že popolnoma zaseden. Tako smo seveda z veseljem pograbili priložnost in se namestili na našo lokacijo. Takoj smo se razpakirali in šli raziskati okolico.

V samem kampu sta bili dve restavraciji, trgovina ki je bila zelo dobro založena in neka trgovina z izdelki za na plažo, kampiranje… Poleg tega je kamp imel tudi tenis igrišče, košarkarsko igrišče in možnost zares veliko doplačljivih aktivnosti (potapljanje, supanje, surfanje, jadranje, …).

Sami smo svoj čas namenili počivanju in obisku plaže, ki je bila fantastična. Imela je naravno mivko, ki je bila od blizu prav lepa za pogledati. Tudi voda je bila lepa. Edina stvar ki je bila mešano zanimiva so bili konstantni valovi. Timonu so bili top in se je neprestano igral z njimi, medtem ko sem z Liamom prvi dan naredila napako. Nisem pričakovala seta tako močnih valov, ki so naju prekucnili na mivki. Liama so ustrašili in naslednje dva dni ni želel blizu. Potem se je počasi sprostil in zadnje dva dni je že brez strahu tekal ob plaži in skakal čez valove.

Izkušnja bi bila popolna, če ne bi zelo kmalu ugotovili, da nas bodo dobesedno pojedli komarji. Avtodom je sicer imel komarnike in v vseh prejšnjih dveh tednih nismo imeli niti enega komarja. Tukaj pa smo jih imeli 20-30 na noč. Pa tudi ko smo popoldan prišli pred avtodom po popoldanskem spancu so množično krožili okrog nas. V trgovini smo našli neko naravno linijo svečk in olja za telo in si poskusili pomagati z njimi ampak neuspešno. Poskusili smo z limonino lupino, sivko… kmalu ugotovili da nimamo prav veliko možnosti za uspeh.

Načrt je bil da ostanemo v kampu nekih 6-7 dni, pa smo se po 5 dneh odločili da gremo domov. Mogli bi videti izraze na njunih obrazih ko smo ob 11 zvečer zapeljali pred našo hišo. V trenutku sta bila zbujena. Še moja stara mama, pri kateri živimo nas je počakala in otroka sta jo bila tako vesela. Vbistvu jih do 1h nisva mogla uspavati ker sta bila nabita s pozitivno energijo. Na novo sta raziskala vse prostore in navdušeno vzklikala nad vsako malo malenkostjo. 😀

Naš road trip je bil noro zanimiv in kot rečem vsem, ki me vprašajo – 30% časa je bila norišnica, 70% časa pa smo se imeli prav luštno. Mogoče je bil Liam res še eno leto premali za tako obsežno in dolgo potovanje. Medtem ko je Timon užival na polno. Prav tako smo ugotovili, da so trije tedni predolga doba. Na naslednji road trip gremo maksimalno za dva tedna.

DODATNE INFORMACIJE:

Cena Camp de Paris kampa z avtodomom: cene najdete tukaj

Voda, elektrika in odvoz vode v ceni. Wi-fi za doplačilo

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Kaj vzeti s sabo?