AKCIJA! Pri nakupu dveh ali več kuharskih knjig ali priročnikov, prejmete kuharico Anina kuhinja: Zdravo in uravnoteženo GRATIS. Akcija velja le za fizično obliko knjig ter do 24.3.2024 oziroma do razprodaje zalog.

Anina kuhinja

Družinski road trip po Evropi: peta postaja – mesto Pariz

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Predpriprave in planiranje

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Kaj vzeti s sabo?

Prva postaja: Dunaj – 1. del – Podvodni svet

Četrta postaja Pariz – Disneyland

Peta postaja mesto Pariz

Odkrivanje kulinaričnih drobtinic – Pariz

Iz Disneylanda smo prišli okrog 21h. Večina atrakcij se je takrat že zaprla. Po celem dnevu hoje, je bil čas za spanec. Z dragim sva se odločila, da se prepeljemo v naš kamp v Parizu, ki je bil oddaljen slabo uro in je bil odlična točka za raziskovnje mesta s kolesom.

Zjutraj smo se tako zbudili v novem kampu in prvo dopoldne porabili za to, da smo prišli malo k sebi. Liam je bil prejšnji dan zares slabo razpoložen in odločila sva se, da si vzamemo pol dneva za igro in počitek. Za Liama sva s seboj vzela njegovo rojstnodnevno darilo, ker smo računali da bomo na road tripu ostali do njegovega rojstnega dne. Ker je bil kamp ogromen in opremljen z ožjo cesto popolno za vožnjo, ki je vodila po kampu, sva se odločila da mu darilo podariva malce zgodaj. Bil je tako vesel novega poganjalca, da sta se s Timonom dve uri vozila naokrog po kampu. Tako smo kamp res dobro pregledali. Imel je luštno trgovinico, ki je vsako jutro ponujala svež kruh in sveže iztisnjen pomarančni sok. Imela je manjši bar in tovornjak s hrano, iz katerega je vsak dan dišalo vse do našega avtodoma. Smo imeli idejo, da en dan skočimo potestirat hrano, pa smo v samem mestu ves čas nekaj jedli in zares ni bilo prave priložnosti.

Ko sta otroka odspala, smo se s kolesi odpravili proti mestu. Prvo pot smo se še malo lovili, ampak smo v center prišli v dobre pol ure. Ugotovili smo, da bi morali malo spremljati datume, saj smo prispeli v mesto ravno na njihov Bastiljski praznik. Za rezultat so bile ulice natrpano polne, vzdušje je bilo čudovito. Na drugi strani pa je vzdušje kvarilo več sto policajev in varnostnikov na vsakih 10 metrov – dobesedno. Pot do Eiflovega stolpa je bila zaprta, tako smo se lahko s kolesom peljali le okrog. Na vsaki točki so nas pregledali. Na eni izmed točk so nam pobrali vse zamaške od vod. Nisem ravno prepričana zakaj. Tako sva z dragim popila skoraj liter vode na mah, ker je nisva mogla več zapreti. 😀 Nad nami je vsake nekaj minut letel vojaški helikopter…

V ozadju se vidi policaje in pregledno točko – nisem upala slikati bližje. 😀

Po eni strani razumem zakaj tako poostren nadzor, glede na tragedijo dve leti nazaj v Nici na prav ta datum. Po drugi strani pa priznam, da sem se tudi sama malce s strahom vozila po vseh natrpanih delih mesta in ko se je zvečer bližal ognjemet pred stolpom in je bil trg popolnoma natrpan z ljudmi, sva se z dragim raje odločila, da se vrnemo nazaj proti kampu. No, pa tudi zato, ker nisva imela želje voziti nazaj v kamp v temi.

V dveh-treh urah smo pregledali velik del mesta. Šli smo vse naokrog Eifflovega stolpa, do spomenika namenjenega princesi Diani, do slavoloka zmage in do Notra Damske katedrale in tam jedli palačinke. Vmes pogledali večino mesta. Zares čudovito je bilo kolesariti  po takem mestu. Za kolesarje je poleg pločnikov na cesti, poseben pas. Ta pas je namenjen tudi avtobusom in je praktično ves čas prazen. S kolesom tako lahko dobesedno drviš po mestu in ni boljšega načina da si ga zares ogledaš. Peš nikoli ne bi uspel prehoditi take razdalje. Z avtom v to mesto ne bi upala, saj je promet grozen in si s kolesom hitrejši. Vbistvu zares ni boljšega načina kot ta. Kljub dolgi vožnji se malčka nista nič pritoževala, saj je bil ambient zares zanimiv. Ogromno avtomobilov, ves čas helikopterji in noro zanimive stavbe, pa seveda stolp. Ni jima bilo dolgčas. 🙂

Naslednji dan smo se lotili ogledov tržnic (o katerih pišem v novi objavi) in spet prekolesarili drug del mesta. Pot do stolpa je bila ponovno zaprta zaradi finalne tekme nogometa. Mesto je spet pokalo po šivih in v zraku se je čutilo napeto pričakovanje tekme. Na večih koncih mesta se je nabirala gruča navijačev, po cestah so se vozili avtomobili z opremljenimi zastavami,…

Z dragim sva računala, da si dopoldne pogledamo tržnice, gremo nazaj v kamp, da otroka odspita in potem se popoldne odpravimo nazaj v mesto gledati tekmo. Naši ogledi tržnic so se zavlekli (moja krivda :D) in prišli smo nazaj okrog 14-15h. Otroka sta zaspala v trenutku in sama sva po 4-5 urah kolesarjenja padla dol z njima. Ko smo se zbudili je bila ura že 5 popoldan in z dragim naju je od dveh dneh večurnega kolasarjenja že pošteno bolela zadnjica, zato sva se odločila da ne gremo nazaj v mesto. Skuhali smo si kosilo in se družili pred avtodomom. Tako ali tako nismo niti potrebovali televizije, saj nam je mesto sporočalo napredek. 😀 Vsakič sproti ko je bil gol, se je mesto skoraj zatreslo od vzklikanja, tako da ni bilo dvoma. 😀

Mislili smo ostati v Parizu še en dan, pa smo se odločili, da se zjutraj odpravimo kar proti naši naslednji destinaciji. V dveh dneh dolegega kolesarjenja smo si pogledali celotno mesto. V muzeje tako ali tako nismo nameravali hoditi, saj otroka še nimata dolge koncentracije, ki jih zahtevajo takšni ogledi. Pa tudi po dveh tednih raziskovanja mest in zabaviščnih parkov je bil čas da se malce odpočijemo. Naš zadnji teden je bil namenjen poležavanju ob plaži, ampak do azurne obale nas je čakalo nekih 10 ur+ vožnje.

DODATNE INFORMCIJE:

Cena Camp de Paris kampa z avtodomom: 39,40€ na dan

Voda in odvoz vode v ceni. Elektrika za doplačilo 6,10€. Wi-fi ni bilo, razen v njihovih recepcijskih prostorih.

Ostale zanimivosti na kampu: Trgovina z živili in svežimi bagetami zjutraj. Gostilna na kolesih/tovornjaček. Manjši bar. Igrišče za otroke.

Kužkom vstop dovoljen.

Mimogrede: Naš avtodom je iz Hiše na kolesih. Več o njem si lahko pogledate tukaj.

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Predpriprave in planiranje

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Kaj vzeti s sabo?