AKCIJA! Pri nakupu dveh ali več kuharskih knjig ali priročnikov, prejmete kuharico Anina kuhinja: Zdravo in uravnoteženo GRATIS. Akcija velja le za fizično obliko knjig ter do 24.3.2024 oziroma do razprodaje zalog.

Anina kuhinja

Družinski road trip po Evropi: druga postaja Günzburg Legoland – 2. del – zabaviščni park

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Predpriprave in planiranje

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Kaj vzeti s sabo?

Prva postaja: Dunaj – 1. del – Podvodni svet

Četrta postaja Pariz – Disneyland

Peta postaja mesto Pariz

Odkrivanje kulinaričnih drobtinic – Pariz

Drugi dan smo se takoj po zajtrku odpravili v Legoland zabaviščni park. Pot do tja je asfaltirana in vodi skozi gozd, ter peš traja kar nekih 20 minut. Mi smo šli s kolesi in smo bili tam v dobrih 5 minutah. Park se odpre ob 9h in zapre ob 20h. Nad njim smo bili navdušeni.

Liam je lahko šel na kar nekaj stvari, pri določenih pa je bil premali. Urno so ga merili na vsaki atrakciji. Malce mi je bilo čudno, da nisva smela recimo na nek vlakec v piramidi, kjer bi ga lahko držala in se je samo peljal skozi piramido. Medtem ko na ladjico, kjer nisem smela zraven in je bil sam s Timonom in bi lahko splezal ven v vodo je pa laho šel. :/ Priznam, da nisem ravno najbolje razumela njihove kriterije za višino. Timon je lahko šel na večino. Naredili smo tako da je Timon šel na atrakcije kjer Liam ni smel, vmes ko je Liam spal pri meni v nosilki. Tako ni bilo nepotrebne slabe volje.

Tudi čakalne vrste niso bile pretirane. Čakali smo nekje od 5-20 minut. Večinoma nekje vmes. Samo za nek vlakec smo čakali malce več kot 20 minut in smo vmesni čas izkoristili za malico.

Same cene za hrano so bile srednje navite. Večinoma so ponujali ocvrti krompirček, pa sladolede, pizzo in bila je neka manjša restavracija z azijsko hrano in testeninami. Mi smo vzeli s seboj jogurte, sadne ploščice in sadje,  ter zdržali do poznega kosila.

Obiskali smo večino parka v enem dnevu. Zaključili svoj obisk v trgovini z legokockami. Sama nikoli nisem zrasla z neko grozno ljubeznijo nad logokockami, toda moj dragi je. Ljubitelj sestavljanja je in ena najljubših stvari kjer se s Timonom povezujeta je sestavljanje naprednih avtomobilčkov…iz legokock. Zato sem prepustila dragemu da je vodil malčka skozi trgovino. Ker Liam na našem roadtripu praznuje rojstni dan in ker ne greš v Legoland vsako leto, sva pustila da si izbereta vsak 2-3 kose. Pa tudi cene so bile za tretjino nižje kot pri nas.

Na blagajni sem ugotovila da je dragi pravilo 2-3 kosov vzel tudi zase in tako so fantje napolnili dve ogromni vreči z legokockami. :0 Dragi mi je rekel, da lahko izkoristim svoj bonus v Parizu – seveda sem si to dobro zapomnila. 😀

Ko smo zaključili z nabavo, smo ugotovili da je Liam postal vroč in smo se odpravili nazaj proti kampu. Lahko povem, da smo potem ugotovili da nas čaka še vožnja s kolesi do avtodoma. Vsi so se smejali na poti, ko je dragi komaj kolesaril z vrečami.

Liamovo vročino smo potihem pričakovali. Ravno teden nazaj je bil cepljen za ošpice in pediatrinja je opozorila da se zna po tednu pojaviti vročina. Vročina ni bila visoka, ravno toliko da je bila in LIam je bil še kar dobro razpoložen ampak bolj cartljiv, zato smo večino poznega popoldneva preživeli kar zraven avtodoma v senčki ob sestavljanju novih legokock. Pojedli smo normalen topel obrok in šli spat.

Naslednji dan je imel Liam zjutraj še malo vročine potem pa ne več, zato smo se odločili da bi naš drugi dan za park porabili tretji dan, ko bo zares že dobro. Malce smo preiskali kamp, šli na golf in na bowling in za vsak slučaj pozno popoldne šli preverit na recepcijo če lahko porabimo naš obisk tretji dan. Ugotovili smo da ne, da lahko obiščemo park dva dni zapored. Odhiteli smo v park in prišli tja ob 18:30. Imeli smo še uro in pol, kar ni tako malo. Kmalu smo ugotovili da se vse atrakcije zaprejo ob 19h in da je vbistvu park po 19 uri brez poante. Sprehodili smo se po Legoland “minimundusu” ki je bil edini še zanimiv in nato razočarano nazaj v park. Škoda da nam ni nihče povedal, da lahko karte porabimo le dva zaporedna dneva.

Nismo si pustili da nam to pokvari dan. Šli smo na burgerje in še malo raziskali kamp in nato nazaj v avtodom.

Naslednji dan smo dopoldne rezervirali mini golf in se nato odpravili proti Strasbourgu ki je bil sredi poti do Pariza in kjer smo nameravali enkrat prespati.

DODATNE INFORMCIJE:

Cena Legoland kampa z avtodomom: 38€ na noč

Cena Legoland parka: Cenik tukaj

Možnost obroka na kampu: Ima več restavracij in en fast food tovornjaček, ki pa ne dela ves čas. Cene v restavracijah so kar navite. Fast food tovornjaček pa je v nekem sprejemljivem rangu.

Možnost obroka v parku: Večje število fast food lokacij s ocvrtim krompirčkom, pizzami, …

Mimogrede: Naš avtodom je iz Hiše na kolesih. Več o njem si lahko pogledate tukaj.

Ostale objave z našega potovanja:

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Predpriprave in planiranje

Road trip po Evropi z dvema malčkoma – Kaj vzeti s sabo?